Zespół ekspertów

Kim jesteśmy?

BJ Strategy to multidyscyplinarny zespół ekspertów – specjalistów od digital marketingu i analityków, którzy wspólnie tworzą strategie adekwatne do Twoich potrzeb. Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie menedżerskie oraz liczne projekty doradcze dla największych graczy rynkowych. Nie jesteśmy teoretykami. Jesteśmy praktykami e-biznesu.
Pomysłodawcą i partnerem zarządzającym BJ Strategy jest Krzysztof Kuwałek.

Partner zarządzający

Krzysztof Kuwałek

Ekspert w obszarze digital marketingu, strateg, doradca oraz doświadczony praktyk biznesu z ponad dwudziestoletnim stażem zawodowym.

Manager, który przez pierwsze 15 lat swojej kariery skutecznie wprowadzał korporacje na rynek Polski, umiejętnie łącząc światowe innowacje i pragmatyzm, wynikający ze zrozumienia grup docelowych i lokalnych rynków. Projekty prowadzone przez niego odniosły sukces rynkowy przy pełnym poszanowaniu korporacyjnych reguł gry, jednocześnie zaskakując niestandardowym rozwiązaniami, które wielokrotnie były wdrażane przez centrale w innych krajach.

Pracował na ponad 15 rynkach Europy, Ameryki Północnej oraz Azji i Pacyfiku dla firm notowanych na NASDAQ oraz NYSE Euronext, których obroty przekraczały 2 mld Euro. Piastował stanowiska Dyrektora Marketingu, Dyrektora Generalnego na Polskę, Dyrektora Regionu Azji i Pacyfik oraz Dyrektora na Europę mając pod swoją kontrolą przychody przekraczające 200 mln Euro.

Swoją korporacyjną karierę zakończył na stanowisku Dyrektora na Europę w amerykańskiej spółce technologicznej, wprowadzając na 7 rynków Europy Zachodniej nowoczesne technologie internetowe.

W 2009 r. stworzył w Polsce grupę marketingową BrainJuice Group, która zrzesza kilka podmiotów świadczących profesjonalne usługi dla największych marek obecnych w Polsce w dziedzinie marketingu internetowego.

Obecnie jest Partnerem Zarządzającym BJ Strategy. Specjalizuje się w pracy z Zarządami i Radami Nadzorczymi firm i funduszy inwestycyjnych. Bierze aktywny udział w budowaniu strategii biznesowych, które zmieniają oblicze firm. Chętnie dzieli się swoją wiedzą z osobami decydującymi o rozwoju przedsiębiorstw. W swoich projektach umiejętnie łączy zasady obowiązujące w tradycyjnym biznesie i najlepsze praktyki ze świata digital.

W trakcie pracy zawodowej zarządzał m.in. Acxiom w regionie Azji i Pacyfiku (Tokyo, Shanghaj, Sydney), był członkiem zespołu odpowiadającego za akwizycję firm technologicznych na rynkach globalnych. Z Londynu kierował europejskim oddziałem amerykańskiej agencji interaktywnej Digital Impact, wprowadzając jej usługi sukcesywnie do kolejnych krajów Europy Zachodniej. Na rynku polskim odpowiadał za powstanie i rozwój takich firm, jak Panorama Firm, Claritas i Acxiom a obecnie BJ Group.

Absolwent programów menedżerskich na Harvard Business School, Columbia University, Northwestern University. Ukończył Handel Zagraniczny na Uniwersytecie Gdańskim oraz Telekomunikację w Akademii Morskiej w Gdyni.